ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری – دانلود

ارائه فایل تست شده و بدون مشکل ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری از دسته مدیریت بازرگانی بدون مشکل خاموشی و هر گونه مشکل در قالب zip و بسیار فشرده شده بدون پسورد

سایت تعمیرات نرم افزاری  مفتخر است که فایل ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری از فایلهای پر مخاطب در ارتباط با موبایل و تبلت ، امنیتی ، اندروید و دیگر نرم افزار های آماده و تست شده می باشد، فایل نامبرده بسیار کم یاب بوده و تنها در چند سایت محدود ایرانی و به قیمتهای بسیار بالا بفروش می رسد که در این سایت  به ارزانی اقدام به خرید فایل نمائید.ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری را با مشخصات زیر  از دسته مدیریت بازرگانی دانلود نمایید. تعمیرات نرم افزاری  جهت ارتباط با ما از لینک زیر استفاده نمائید

ترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری

ترجمه-مقاله-تعامل-اجتماعی-راحتی-و-رضایت-مشتری-تأثیر-تعدیل-کننده-تجربه-مشتریترجمه مقاله تعامل اجتماعی، راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری


چکیده فارسی
مطالعه پیش رو با هدف بررسی تأثیر راحتی و تعامل اجتماعی بر رضایت مشتری و نقش تعدیل کننده تجربه مشتری انجام شده است. برای جمع آوری داده ها (840=n) از نمونه گیری منظم و پرسشنامه ای ساختاریافته در میان خریداران بالای 18 سال فروشگاه های بزرگ در هند استفاده شده است. برای تحلیل داده ها از تکنیک های تحلیل داده های چندمتغیره مانند تحلیل عاملی اکتشافی و مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج نشان داد که راحتی و تعامل اجتماعی بر تجربه مشتری و رضایت مشتری تأثیر می گذارد. این مقاله احتمالاً اولین مقاله ای است که از طریق استفاده همزمان از چهار متغیر (یعنی تعامل اجتماعی، راحتی، رضایت مشتری و تجربه مشتری) در یک مدل به بررسی آن ها می پردازد. در ادامه درباره دستاورد های علمی و مدیریتی بحث شده است.
چکیده لاتین
The present study is an effort to investigate the impact of both convenience and social interaction on customer satisfaction and the mediating role of customer experience. A structured questionnaire was used to collect data (n=840) using systematic sampling from department store shoppers of age 18 years and above in India. Multivariate data analysis techniques like Exploratory Factor Analysis and Structural Equation Modeling were used to analyze the data. Results revealed that convenience and social interaction affect both customer experience and customer satisfaction. Arguably, this paper is the first to examine the four constructs namely, social interaction, convenience, customer satisfaction and customer experience using them together in the same model. Academic and managerial implications are further discussed.
دانلود فایل

 

ترجمه مقاله تعامل اجتماعی, راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری, ترجمه رایگان مقاله تعامل اجتماعی, راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری, تحقیق تعامل اجتماعی, راحتی و رضایت مشتری: تأثیر تعدیل کننده تجربه مشتری

پس از انتقال از سایت تعمیرات نرم افزاری به سایت اصلی در قسمت پایین صفحه روی پرداخت کلیک نمایید. پس از پرداخت مبلغ فایلهای پولی لینک های دانلود را مشاهده خواهید کرد