بررسی اثرات آمیخته بازایابی در فروش و رضایت مشتری – دانلود

بررسی اثرات آمیخته بازایابی در فروش و رضایت مشتری

فرمت فایل : doc

سایز محصول : ۴۸ کیلو بایت

تعداد صفحات : ۱۸

چکیده

سازمان‌ها و شركتهای تجاری در جهان امروز با رقابت روزافزون اعم از رقابت‌های داخلی و خارجی در زمینه افزایش فروش و اندازه سهم بازار مواجه می‌باشند و آنچه كه در این راستا بیش از همه در فرآیند برنامه ریزی استراتژیك بازار و بازاریابی مهم به نظر می‌رسد بكارگیری عوامل آمیخته بازاریابی در حوزه خدمات است. به عبارتی دیگر این عوامل نقش اساسی در افزایش فروش و اندازه سهم بازار محصولات شركتها در بین رقبا دارند كه متاسفانه در شركتها و مؤسسات تجاری ایران كمتر به این مساله‌ توجه شده است و به تعبیری فعالیت‌ها و تغییرات كمی در مدیریت بازاریابی شركتها ملاحظه می‌شود. نكته قابل توجه آن است موسسات و شركتهای تجاری ایران برخلاف شركتهای كشورهای پیشرفته دیدگاه علمی دقیق و صحیحی نسبت به مدیریت بازاریابی ندارند. همین امر باعث شده است كه در مجموع كشور ما سهم كوچكی از بازارها را در بین رقبا به خود اختصاص دهد.

در عصر حاضر شركت‌هایی موفق می‌شوند كه در تامین نیازهای مشتریان خود در بازارهای هدف بیش‌تر تلاش كنند. از این نظر اگر فلسفه بازاریابی در كل سازمان‌ حاکم می باشد . از این رو مدیران بخش بازاریابی سازمان‌های معاصر باید بدانند كه چگونه یك بازار را باید تعریف كرد، چگونه آن را تقسیم نمود و با توسعه محصولات و خدمات مطلوب، چگونه موقعیت خود را تثبیت كرد. همچنین كالاهای خود را چگونه قیمت گذاری نموده و از طریق كانال‌های توزیع مناسب به بازار عرضه كنند.

آمیخته های بازاریابی ;محصول;قیمت ;توزیع ;تبلیغات ;خدمات و رضایت مشتریان

پس از انتقال از سایت تعمیرات نرم افزاری به سایت اصلی در قسمت پایین صفحه روی پرداخت کلیک نمایید. پس از پرداخت مبلغ فایلهای پولی لینک های دانلود را مشاهده خواهید کرد
You might also like